مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-08ورزشي

دارت مجازی قهرمانی جهان| برتری ایران مقابل پاکستان


تیم های ملی دارت زنان و مردان ایران در رقابت های مجازی مقابل پاکستان پیروز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی، تیم ملی دارت آقایان و بانوان کشورمان با برتری مقابل پاکستان در صدر جدول گروه 2 مسابقات مجازی قهرمانی جهان ایستاد.

در بخش بانوان زهرا رجبی و مهشاد عوض زاده هرکدام با 2 مسابقه با نتایج مشابه 3 بر صفر از سد دو دارتر تیم ملی پاکستان یعنی نادیا شاهد و مدیهه جاوید بور کردند و 4 برد برای تیم ملی بانوان به ثبت رساندند.

در بخش مردان جواد بیات 3 بر صفر بابر شباز و با نتیجه 3 بر یک محمود آصف را مغلوب کرد.

علی عزیزی هم با دو نتیجه مشابه 3 بر یک مقابل بابر شباز و محمود آصف به برتری رسید تا با کسب 4 برد دیگر، برد یکطرفه برای تیم کشورمان در نخستین دیدار به ارمغان بیاید.

تیم ملی چهار نفره دارت آقایان و بانوان کشورمان در گروه 2 این رقابتها با تیمهای مصر، هند، پاکستان، اسلواکی و آفریقای جنوبی همگروه است که در ادامه این رقابتها به مصاف دیگر رقبای خود می رود.

برنامه این بازیها به شرح زیر است:   17 تا 19 مهر ایران با آفریقای جنوبی  20 تا 23 مهر ایران با مصر  23 تا 225 مهر ایران با اسلواکی  26 تا 28 مهر ایران با هند  مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با حضور 44 کشور جهان و در 8 گروه به صورت انفرادی برگزار می شود که در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارت مجازی قهرمانی جهان| برتری ایران مقابل پاکستان

دارت مجازی قهرمانی جهان| برتری ایران مقابل پاکستان